بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


بیک زاده عالی در دفاع،کم اثر در حمله

نظرات شما عزیزان:

امیر خادم
ساعت22:54---20 مرداد 1391
حاج صفی که فعلا سرباز است و با تراکتور قرار دارد ..... اما ..... اگر حاج صفی را هم قلعه نویی به استقلال می آورد آنوقت این انگی که به امیرخان بابت بردن بازیکنان مورد علاقه اش به تیمهایش،دوباره رنگ بوی جدیدی پیدا میکرد. همچنین یادمان نرود،در زمانیکه حاج صفی جز ملی پوشان منتخب بود،بیک زاده یکی دو باری به تیم ملی دعوت شده بود.پس باید به این بیک زاده که در زمان کاشته ها و شوتهای پشت هیجده قدم یک مهره قابل اطمینان است،وقت بدهیم و استرس های ناشی از انتقادات هواداران را از روی دوشهای وی که خیلی سنگینی می کند بر داریم.

محمد رضا رجبی
ساعت22:53---20 مرداد 1391
هاشم بازیکن خوبیه...در حمله هم مشکلی نداره فقط نیاز به زمان داره تا هماهنگ بشه...هاشم یکی از چپ پاهای ارزنده اس اس هستش و حتی در زمان نبودن افراد کلیدی میتونه در ضربات آزاد و کرنر ها هم به تیم کمک کنه...


یاسمن ممبینی
ساعت22:52---20 مرداد 1391
هاشم خوبه اما حاج صفی بهتره...اگه احسان میمومد استقلال چه خوب میشد


امیر خادم
ساعت22:51---20 مرداد 1391
حاج صفی که فعلا سرباز است و با تراکتور قرار دارد .....
اما ..... اگر حاج صفی را هم قلعه نویی به استقلال می آورد آنوقت این انگی که به امیرخان بابت بردن بازیکنان مورد علاقه اش به تیمهایش،دوباره رنگ بوی جدیدی پیدا میکرد.
همچنین یادمان نرود،در زمانیکه حاج صفی جز ملی پوشان منتخب بود،بیک زاده یکی دو باری به تیم ملی دعوت شده بود.پس باید به این بیک زاده که در زمان کاشته ها و شوتهای پشت هیجده قدم یک مهره قابل اطمینان است،وقت بدهیم و استرس های ناشی از انتقادات هواداران را از روی دوشهای وی که خیلی سنگینی می کند بر داریم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 5 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,بازیکنان استقلال,هواداران,هاشم بیک زاده,امیرخادم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com